Search
Close this search box.

V pražské Kotvě otevřeli další rebrandovanou lékárnu Salfa

salfa_kotva_1 salfa_kotva_3(Praha, 3. 9. 2015) – Lékárny Salfa od letošního roku postupně mění svoji tvář. Navazují ta na změnu designu sesterských Teta drogerií. Nejnověji dostala nový kabát dnes otevřená lékárna v pražském obchodním domě Kotva. Po dvou pražských prodejnách a lékárnách v Brně, Liberci a Českých Budějovicích je šestou pobočkou převlečenou do nového vizuálního stylu.

Prodejna je otevřená každý všední den od 9 do 20 hodin, v sobotu od 10 do 19 hodin a v neděli od 10 do 18 hodin. V lékárně je možné využít služeb dermoporadkyně.
Cílem rebrandingu je snaha o příjemnější prodejní prostředí, které zajistí intimitu prodeje a umožní zákazníkovi konzultovat nákupy s lékárníkem. Nové uspořádání odráží i požadavky zákazníků: změnil se způsob vystavování zboží i pojmenování kategorií produktů.

„Naše lékárny se zaměřují na rychlé a kvalitní služby, které poskytuje profesionální personál. Nezaměňujeme předepsané léky, respektujeme preskripci lékaře a přání zákazníka,“ říká František Dillinger, ředitel lékáren Salfa.

Nově se chce firma orientovat na kvalitní kosmetiku a produkty péče o tělo. V červnu například firma otevřela v Březiněvsi na katastru Prahy 8 lékárnu specializující se na bezlepkový a bezlaktózový sortiment.

Nový koncept představuje velká oficína a více světla, změnila se i barevnost prodejen, která nyní kombinuje bílou a světle zelenou.

Firma zatím do rebrandingu svých lékáren investovala více než pět milionů korun. V příštím roce plánuje pokračovat ve sjednocování vizuálního stylu prodejen.

::

zde najdete více informací o akciové společnosti Salfa