(Praha 15. 9. 2015) – Přírodní kosmetika se v poslední době stává žádanější než zavedené průmyslové značky. Dokládají to i prodeje značky Weleda.
Za osm měsíců letošního roku prodej této značky v online lékárně sLéky.cz vzrostl šestinásobně.
„Za nárůstem jsou částečně i naše komerční aktivity a větší podpora ze strany značky, ale vyšší prodej je z velké části způsobený jasným trendem zákazníků přiklánět se k přírodním produktům,“ říká Lucia Kulichová, šéfka e-shopu. Nejžádanější je přitom právě Weleda.
Pro srovnání, přírodní konopná kosmetika meziročně vyrostla jen o 35 %, kosmetika Doliva dokonce jen o 20 %.
„Hodně maminek preferuje přírodní kosmetiku už od narození dítěte,“ potvrzuje Lucia Kulichová. Například dětská měsíčková řada Weledy díky tomu v červenci meziročně vyrostla o 215 %. Měsíček jako rostlina je součástí kosmetických přípravků kvůli jeho zklidňujícímu, zjemňujícímu účinku na pokožku. Je vhodný k ošetřování suché, podrážděné a ekzematické pleti. Urychluje hojení ran, zabraňuje hnisání, protože má přírodní antibakteriální účinky.
Výrobky značky jsou označeny certifikátem Natrue, což znamená garanci několika přísných kritérií:
- všechny složky jsou přírodní nebo dokonce přírodní v biokvalitě
- přírodní suroviny jsou zpracovány pouze schválenými výrobními postupy
- postupy výrobce jsou šetrné k životnímu prostředí
- neobsahuje syntetickou parfemaci ani barviva
- neobsahuje látky vyrobené z ropy (parafín, PEG, vazelínu…)
- neobsahuje silikonové oleje a jejich derivát
- neobsahuje geneticky modifikované složky (podle předpisů EU)
- ani rostlinné suroviny ani produkt nebyly ozařovány
- produkty nejsou testovány na zvířatech
Weleda samotná je zajímavá tím, že vyrábí nejenom z přírodních surovin, ale sama si pěstuje léčivé rostliny ve vlastních zahradách.
::
zde najdete více informací o sLéky.cz