Walmark obhájil pozici vánoční jedničky

(Praha 9. 1. 2015) – Novoroční inventura internetové lékárny sLéky.cz přinesla informace o právě skončeném prodejním maratonu. Tržby za vánoční měsíce listopad a prosinec se meziročně zvýšily o 143 procent. Obratu výrazně pomohla nabídka vánočních balíčků.

„Vánoční balení produktů se na celkových tržbách podílela čtrnácti procenty,“ uvádí šéf internetové lékárny doktor Jan Bureš. „Nejprodávanější značkou byly výrobky Walmarku, včetně jejich přípravků prodávaných pod značkou Proenzi,“ dodává.

Walmark se přitom na prodeji vánočních balíčků podílel 33,4 procenty, podíl značky na celkových vánočních tržbách dosáhl 5,1 procenta. „Jejich produkty už tradičně patří mezi nejžádanější vánoční dárky,“ potvrzuje šéf lékárny.

Druhou nejprodávanější „vánoční“ značkou je francouzská kosmetika Vichy, pozice trojky patří produktům GS od českého výrobce Green-Swan Pharmaceuticals. Lékárenský žebříček Top 5 vánočních balíčků završuje na čtvrtém místě švýcarská značka Cemio a uzavírá jej německá značka Pharmaton Geriavit.

„Uplynulá vánoční sezóna pro nás znamenala meziroční růst tržeb o 143 procent. Obrat za prodej vánočních balení jsme zvýšili dokonce na téměř trojnásobek,“ uzavírá doktor Bureš.

::

zde najdete více informací o sLéky.cz