Tahounem tržeb uplynulého měsíce byl v internetové lékárně DocSimon.cz sortiment kosmetiky. Obrat proti předchozímu měsíci vzrostl skoro o čtyři procenta a na celkových prodejích se podílel téměř jednatřiceti procenty.
„Výsledky ovlivnil vrcholící zájem o opalovací prostředky,“ vysvětluje šéf lékárny doktor Jan Bureš.
Pěti nejprodávanějšími výrobky byly: Dr. Michaels mast 250 gr, Skin-Cap spray 200 ml, Dr. Michaels sada obsahující čistící gel 200 ml + tělový olej 200 ml + mast 50 gr, Daylong 30 Kids opalovací mléko 200 ml a A-Derma Exomega crème émolliente (zvláčňující krém) 400 ml.
Více se oproti březnu prodávala také dětská výživa.
Tabulka: Jak se nakupovalo v dubnu 2011 v lékárně DocSimon.cz
kategorie… duben/březen… podíl na obratu
léčivo… 91,53% … 21,07%
dětská výživa… 101,12%… 4,88%
doplňky stravy… 85,22%… 21,10%
kosmetika… 103,82%… 30,62%
péče o chrup… 84,93%… 2,60%
čaje… 90,83%… 0,77%
dětské zboží… 89,32%… 2,51%
zdravotnické pomůcky… 68,02%… 7,81%
veterinární doplňky stravy… 91,68%… 8,27%
ostatní… n/a… 0,37%
tržby celkem… 90,04%… 100,00%
::
zde najdete více informací o DocSimon.cz