Trendem je upřednostňování přírodní kosmetiky

(Praha 15. 9. 2015) – Přírodní kosmetika se v poslední době stává žádanější než zavedené průmyslové značky. Dokládají to i prodeje značky Weleda.

Za osm měsíců letošního roku prodej této značky v online lékárně sLéky.cz vzrostl šestinásobně.

„Za nárůstem jsou částečně i naše komerční aktivity a větší podpora ze strany značky, ale vyšší prodej je z velké části způsobený jasným trendem zákazníků přiklánět se k přírodním produktům,“ říká Lucia Kulichová, šéfka e-shopu. Nejžádanější je přitom právě Weleda.

Pro srovnání, přírodní konopná kosmetika meziročně vyrostla jen o 35 %, kosmetika Doliva dokonce jen o 20 %.

„Hodně maminek preferuje přírodní kosmetiku už od narození dítěte,“ potvrzuje Lucia Kulichová. Například dětská měsíčková řada Weledy díky tomu v červenci meziročně vyrostla o 215 %. Měsíček jako rostlina je součástí kosmetických přípravků kvůli jeho zklidňujícímu, zjemňujícímu účinku na pokožku. Je vhodný k ošetřování suché, podrážděné a ekzematické pleti. Urychluje hojení ran, zabraňuje hnisání, protože má přírodní antibakteriální účinky.

Výrobky značky jsou označeny certifikátem Natrue, což znamená garanci několika přísných kritérií:

  • všechny složky jsou přírodní nebo dokonce přírodní v biokvalitě
  • přírodní suroviny jsou zpracovány pouze schválenými výrobními postupy
  • postupy výrobce jsou šetrné k životnímu prostředí
  • neobsahuje syntetickou parfemaci ani barviva
  • neobsahuje látky vyrobené z ropy (parafín, PEG, vazelínu…)
  • neobsahuje silikonové oleje a jejich derivát
  • neobsahuje geneticky modifikované složky (podle předpisů EU)
  • ani rostlinné suroviny ani produkt nebyly ozařovány
  • produkty nejsou testovány na zvířatech

Weleda samotná je zajímavá tím, že vyrábí nejenom z přírodních surovin, ale sama si pěstuje léčivé rostliny ve vlastních zahradách.

::

zde najdete více informací o sLéky.cz