Touha žen po štíhlé linii a bronzové pleti přinesla rekordní tržby

O šestnáct procent více než v předchozím měsíci utržila online lékárna DocSimon.cz. Květnové tržby byly nejvyšší v letošním roce.

„O rekord se postaralo sluníčko – tradiční důvod žen zhubnout do plavek,“ říká šéf online lékárny doktor Jan Bureš. Podle něho letos výrobci přípravků na hubnutí daleko dříve spustili marketingovou bitvu o zákazníka a slunečné počasí zvýšilo zájem o štíhlou postavu. Sortiment doplňků stravy díky tomu zaznamenal téměř osmnáctiprocentní růst tržeb.

Žena v plavkách chce být nejenom štíhlá, ale i opálená. „V květnu jsme dosáhli rekordu také v prodeji kosmetiky. Je to hlavně díky opalovacím prostředkům,“ potvrzuje doktor Bureš.

Letos se sice očekává celkově slabší prodej v segmentu opalovacích krémů a mlék, letní sezóna ale spotřebitelům vrátila chuť nakupovat. „Tržby za kosmetiku vzrostly o víc než čtrnáct procent, což je o jedenáct procentních bodů víc proti předchozímu měsíci,“ uvádí šéf lékárny.

K vyšším tržbám v květnu přispěly také blížící se dovolené. „Lidé si dělají zásoby dopředu, aby jejich cestování a rekreaci nic nepřekazilo,“ dodává doktor Bureš.

Tabulka: Jak se nakupovalo v květnu 2011 v lékárně DocSimon.cz

kategorie… květen/duben… podíl na obratu

léčivo… 113,3%… 20,6%

dětská výživa… 119,9%… 5,0%

doplňky stravy… 117,6%… 21,4%

kosmetika… 114,4%… 30,2%

péče o chrup… 115,2%… 2,6%

čaje… 90,4%… 0,6%

dětské zboží… 131,4%… 2,9%

zdravotnické pomůcky… 110,1%… 7,4%

veterinární doplňky stravy… 125,8%… 9,0%

ostatní… n/a… 0,30%

tržby celkem… 116,1%… 100,0%

::

zde najdete více informací o DocSimon.cz

Comments are closed.