TomatoLabs přebírají vývoj mobilních aplikací po Crazy Tomato

(Praha 22. 4. 2014) – Agenturní vývoj mobilních aplikací společnosti Crazy Tomato byl k dnešnímu dni převzat firmou Tomato Labs. Mobilní marketingová agentura Crazy Tomato tak optimalizuje svůj business a nadále se bude zaměřovat výhradně na profesionální servis firmám v oblasti SMS komunikace.

TomatoLabs chce zvýšit laťku na trhu mobilních aplikací

TomatoLabs s okamžitou účinností přebírají veškerou péči o klienty Crazy Tomato v oblasti vývoje mobilních aplikací, včetně Mediální skupiny MAFRA a Czech Credit Bureau. TomatoLabs tak bude zajišťovat i servis rozsáhlé uživatelské základny svých klientů.

„Aplikace našich klientů používá každý den v České republice více než 100.000 lidí,“ upřesňuje CTO TomatoLabs Michal Komár. Plány TomatoLabs přibližuje CEO Tomáš Zempliner: „Naším cílem je nabízet úzký okruh služeb. Zaměříme se na agenturní vývoj mobilních aplikací a poskytneme našim klientům nadstandardní péči.“

Za TomatoLabs stojí zkušený produktový a vývojářský tým, který na tvorbě mobilních aplikací dříve pracoval právě pro Crazy Tomato. TomatoLabs bude specializovaný subjekt, který bude ve vývoji mobilních aplikací nejen pokračovat, ale současně bude na požadavky klientů reagovat pružněji a kvalitněji.

Crazy Tomato se zaměří na rozvoj platformy ProfiSMS

Crazy Tomato se od dnešního dne bude věnovat výhradně doručování hromadných a automatizovaných SMS, které dlouhodobě představují jeho nejvýnosnější byznys. Pro posílení prodeje byla spuštěna platforma ProfiSMS.

„Současná situace na trhu je velmi konkurenční a cena SMS již přestává být pro zákazníky faktorem. Naším cílem je dále posilovat naši pozici prostřednictvím poskytování doplňkových produktů a služeb, které naši zákazníci velmi oceňují,“ přibližuje strategii firmy CEO Pavel Mikulka.