O tisíce procent vyhnala osvěta zájem o přípravek na lupénku

(Praha 18. 2. 2015) – Málokdy se od roku 1989 stává, že by v Česku bylo něco nedostatkovým zbožím. V posledních dnech se takovou „podpultovkou“ staly přípravky Dr. Michaels. Stovky zákazníků čekají na dodávku, která dorazí z Austrálie na přelomu února a března.

„Počátkem února se zvedly prodeje výrobků v závislosti na druhu a balení pětkrát až osmkrát,“ říká doktor Jan Bureš, šéf internetové lékárny sLéky.cz. „Evidujeme celkem několik set objednávek, což znamená nárůst zájmu v průměru o patnáct set procent,“ dodává šéflékárník.

Nejžádanějším produktem je krém Dr. Michaels v balení 250 gramů, jehož poptávka nyní vzrostla o 1910 procent oproti běžnému období, a sada Dr. Michaels s nárůstem dokonce o 2250 procent.

„V jeden okamžik se náš objednávkový systém málem zahltil. Předpokládali jsme nějakou chybu, netušili jsme, proč najednou přichází tak velké množství objednávek,“ líčí s lehkou nadsázkou šéf lékárny.

Vysvětlení se ale brzy našlo, dovozce přípravku totiž spustil osvětovou kampaň, která odstartovala neuspokojitelný zájem o přírodní produkt proti lupénce. V Česku je totiž zhruba 400 000 lidí trpících tímto kožním onemocněním. Ze stejného důvodu podle Seznamu.cz vzrostl koncem ledna počet vyhledávání informací o přípravku o 107 tisíc procent a šlo tak v daném týdnu o nejvyhledávanější heslo na českém internetu.

„Další zásilka je objednaná, do konce měsíce bychom měli všechny došlé objednávky vyřídit,“ slibuje doktor Bureš.

::

zde najdete více informací o sLéky.cz