Search
Close this search box.

Nespresso je v pražských firmách nejoblíbenější značka kávy

(Praha 23. 7. 2014) – Káva do kanceláře neodmyslitelně patří už od nepaměti. Pražané pijí nejraději Nespresso, o stříbro a bronz se podělily značky Dolce Gusto a Tassimo. Vyplývá to z celoročních prodejů kávových kapslí internetového obchodu SPINK.cz.

„Analyzovali jsme všechny objednávky kávových kapslí doručované kurýrem na území hlavního města. Až na malé výjimky mířily všechny zásilky do firem,“ říká Eva Pavlíková, ředitelka e-shopu.

Nejžádanější značka Nespresso představuje 42 procent všech objednávek. „Málokdo si kupuje jen jeden druh. Zákazníci této značky rádi zkoušejí nové příchutě, typická objednávka je na pět až osm druhů,“ prozrazuje šéfka obchodu.

Druhou nejprodávanější kávou je Dolce Gusto, která má podíl 27 procent. „Příznivci této značky mají nejradši cappuccino a latté,“ dodává Eva Pavlíková. Trojkou na trhu s devatenáctiprocentním podílem je Tassimo. O zbylých dvanáct procent kávomilců se dělí značky Senseo, Cremesso a jiné.

Průměrně zákazníci za jednu objednávku utratí jeden až dva tisíce korun. Tržby kávových kapslí do firem představují nyní už 15 procent celkového obratu e-shopu.

„Prodej hodně vzrostl od té doby, co jsme zavedli kurýrní doručování ve spolupráci se společností Messenger s pravidlem ‚objednáš a za čtyři hodiny máš‘, navíc při objednávce nad šest set korun je doručení zcela zdarma,“ vysvětluje ředitelka Pavlíková. Od července je kurýr zdarma standardem, donedávna bezplatné doručování firma poskytovala v rámci akčních nabídek. „Pokaždé to znamenalo trojnásobný nárůst objednávek. Zákazníci si na to ale postupně zvykali, proto jsme bezplatné doručování zavedli trvale,“ dodává.

Třicet procent objednávek firmy platí kartou, zbytek platí dobírkou při doručení.

::

zde najdete více informací o SPINK.cz