Nedostatek zaměstnanců přinesl Předvýběru.CZ 40% růst

(Praha 25. 1. 2018) – O čtyřicet procent vyrostly meziročně v uplynulém roce tržby české personální společnosti. Loňský obrat tak dosáhl 29,4 milionu korun.

„Firmy mají větší zájem o kandidáty, kteří mají alespoň minimální praxi. Poptávka po nezkušených absolventech je menší,“ shrnuje trendy zájmu zaměstnavatelů František Boudný, obchodní ředitel Předvýběru.CZ.

V posledních dvou letech je hledání vhodných kandidátů čím dál náročnější a vyžaduje až o polovinu více času. „Snižuje se efektivita pracovní inzerce, která přináší méně reakcí než dříve,“ dodává šéf firmy.

Většina klientů firmy je z Prahy. Předvýběru.CZ loni vyšla sázka na hledání zaměstnanců v regionech, odkud už pochází zhruba třetina zákazníků. V červenci proto firma otevřela nedaleko Jihlavy svoji „moravskou“ kancelář. Nárazově společnost vyhledává zaměstnance i v okolních zemích střední Evropy, nejčastěji na Slovensku.

Dlouhodobě má firma 70% úspěšnost při obsazování pracovních pozic. Na růst tržeb měla vliv i stabilizace obchodního týmu, který loni neprošel změnami – firma loni zaměstnávala v průměru 30 lidí.

Předvýběr.CZ se intenzivněji věnuje vlastnímu marketingu, v září se stal partnerem klubu Technology Florbal Mladá Boleslav. V roce 2018 firma oslaví deset let fungování na trhu.

::

zde najdete více informací o společnosti Předvýběr.CZ