Na retailovém semináři Vybavení prodejny předá Toník pomoc dětem

(Praha 25. 10. 2017) – V rámci semináře Vybavení prodejny aneb Investice, které vám zvýší obrat, předají zástupci Nadačního fondu Toník pomoc dětem, kterou se povedlo zajistit v rámci letošní výzvy Pomáhej s Toníkem.

„Mám radost, že díky vstřícnosti našich podporovatelů jsme mohli oproti původnímu plánu podpořit hned dvě rodiny. A současně doufám, že se nám do konce roku povede zajistit ještě další pomoc,“ říká Jitka Kulhánková, předsedkyně správní rady Nadačního fondu Toník a partnerka sítě Expense Reduction Analysts, pod jejímiž křídly fond vznikl.

Seminář Vybavení prodejny aneb Investice, které vám zvýší obrat, se uskuteční 8. listopadu 2017 od 9 do 15,30 hod. v konferenčních prostorech partnera akce PwC Legal v Praze 4. Organizátorem semináře je Press21, vydavatel časopisu Retail News. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

„Jsme rádi, že v rámci setkání maloobchodních odborníků můžeme také přispět ke zlepšení života dětí a jejich rodin, kteří naši pomoc potřebují,“ uvádí Eva Klánová, šéfredaktorka časopisu Retail News.

V rámci semináře vystoupí mj. prezidentka Svazu obchodu Marta Nováková, Zdeněk Skála z GfK CZ či šéf marketingu a rozvoje Skupiny COOP Lukáš Němčík. Tématem přednášek bude například jak často se pouštět do remodelingu nebo rekonstrukce prodejny, za jak dlouhou dobu se investice vrátí nebo co všechno může zákazníka v prodejně ovlivnit, aby se vracel. Úplný program semináře je dostupný na http://retailnews.cz/vybaveni-prodejny-8112017.

Nadační fond Toník vznikl počátkem září 2016. Základním posláním nadačního fondu je podpora dětí, kterým závažná nemoc jejich či jejich rodičů znemožňuje z finančních důvodů plnohodnotný společenský život, nebo mají zvýšené finanční náklady na zdravotnické pomůcky či léčebné postupy, díky kterým mají větší možnost žít svůj život plnohodnotněji. Jeho zřizovateli jsou partneři Expense Reduction Analysts. Další informace o nadačním fondu najdete na www.tonikdetem.cz.