Kuřákům vydrží novoroční předsevzetí jenom první dva měsíce

(Praha 25. 2. 2011) – Lékárníci hlásí nárůst prodejů přípravků na odvykání kouření. Leden a únor jsou měsíci, kdy kuřáci plní svoje novoroční předsevzetí.

„Hlavně v lednu jsou prodeje několikanásobně vyšší oproti celoročnímu průměru,“ potvrzuje doktor Jan Bureš, šéf internetové lékárny DocSimon.cz. Například letos v lednu firma prodala zhruba tolik položek, co za celé loňské čtvrté čtvrtletí.

Na trhu jsou nejvýrazněji zastoupeny značky dvou výrobců: Nicorette a Niquitin, který se objevil později. Mladší značka se na prodeji celé kategorie podílí zhruba šesti procenty.

„Sortiment Nicorette je širší a také se prodává nejvíce,“ říká Jan Bureš. „Značka nabízí žvýkačky ve dvou silách a třech příchutích classic, freshmint a freshfruit a dále transdermální náplast ve třech silách,“ upřesňuje doktor Bureš.

Zcela nejprodávanější je inhalátor. „Letos jeho prodej představuje 63 procent všech přípravků proti kouření,“ prozrazuje šéf lékárny s tím, že za zvýšeným zájmem je jistě i intenzivní televizní reklama, kterou značka svůj produkt podpořila.

Loni v lednu se prodala polovina inhalátorů, za poslední čtyři roky se poptávka zvýšila dvacetkrát. „Obratově ale nejde o nijak silnou kategorii,“ upozorňuje Jan Bureš, podle něhož lékárna v rámci plnění novoročních předsevzetí prodá přípravky na odvykání kouření v hodnotě zhruba sto tisíc korun.

::

zde najdete více informací o DocSimon.cz

Comments are closed.