Dárky až o 190 % zvyšují prodejnost přípravků

(Praha 8. 12. 2015) – Ideálním místem nákupu dárků pod stromeček je online lékárna: její sortiment dovoluje nakoupit tu doslova pro celou rodinu, díky internetu navíc bez nutnosti kamkoli chodit. Dodavatelé navíc před Vánoci přidávají k produktům zajímavé dárky, které zvyšují prodejnost doplňků stravy, kosmetických balíčků a jiných výrobků až o 190 procent.

„Hodně to zabírá pochopitelně u dětí a také u seniorů,“ potvrzuje Lucia Kulichová, vedoucí internetové lékárny sLéky.cz. „Hitem letos byly Vibovit vitamíny se svítícím dinosaurem, ty se ale rapidně rychle během jediného týdne vyprodaly,“ dodává.

V „dětském sortimentu“ teď před Mikulášem patří mezi nejžádanější dárkové balení vitamínů Rakytníček, jako vánoční dárek lidé také hodně nakupují kufřík s vitamíny s postavičkami ze seriálu Simpsonovi od české firmy Vitar. Konkurenční Walmark pak nabízí k vitamínům nejenom dárek, ale i možnost zúčastnit se soutěže o hodnotnější dárky.

Podobné je to i v kategorii produktů určených seniorům. „Vtipný kalendář vyvolal zájem o léčivo Prostamol uno, jako dárky pro starší ženy se hodně kupují kosmetické balíčky značek Vichy, Eucerin a FC,“ říká šéfka obchodu Lucia Kulichová. Žebříček nejprodávanějších výrobků pro seniory vedou kapsle Pharmaton Geriavit, doplňky stravy od firmy GS, která letos nabízí dvanáct variant a oblíbené jsou i přípravky na klouby Proenzi 3+ ve výhodném balení .

Průměrná „vánoční“ objednávka v e-shopu má hodnotu mezi 800 až 1500 korunami. Listopadový obrat online lékárny byl zhruba o 50 % vyšší oproti celoročnímu průměru. „Největší inspirací je pro zákazníky samozřejmě televizní reklama, která jejich rozhodování ovlivňuje až v polovině případů,“ dodává vedoucí lékárnice.

::

zde najdete více informací o sLéky.cz