Chladný červenec se podepsal na prodeji opalovacích krémů

I přes depresivně chladný červenec pomáhal prodej opalovacích přípravků tržbám online lékárny DocSimon. Kosmetika se na celkových prodejích podílela šestadvaceti procenty.

Kdyby Česku přálo lepší počasí, tržby by zřejmě byly ještě vyšší. „Opalovací krémy a mléka nakupovali především lidé odjíždějící na dovolenou do teplejších krajů,“ míní doktor Jan Bureš, šéf internetové lékárny. I přesto ale právě tento segment zaznamenal v červenci největší pokles oproti předchozímu červnu.

„Letní měsíce vždy přinášejí slabší prodeje. Výsledek odpovídá našim očekáváním, po extrémně silném květnu se tržby vracejí k normálu,“ dodává Jan Bureš. Při meziměsíčním srovnání totiž lékárně v květnu vyrostly tržby o šestnáct procent.

Téměř o deset procent v červenci vyrostl prodej veterinárních doplňků stravy, zhruba o sedm procent více se prodávalo dětského zboží.

Tržby online lékárny DocSimon se podílejí na celkovém obratu společnosti SimonPharma zhruba jednou čtvrtinou.

Tabulka: Jak se nakupovalo v červenci 2011 v online lékárně DocSimon.cz

kategorie | červenec/červen | podíl na obratu | červen/květen | květen/duben

léčivo | 88,0 % | 21,1 % | 88,9 % | 113,3 %

dětská výživa | 94,7 % | 5,4 % | 86,8 % | 119,9 %

doplňky stravy | 91,7 % | 21,0 % | 81,6 % | 117,6 %

kosmetika | 74,5 % | 26,0 % | 88,0 % | 114,4 %

péče o chrup | 90,2 % | 2,7 % | 86,8 % | 115,2 %

čaje | 101,7 % | 0,6 % | 76,2 % | 90,4 %

dětské zboží | 107,4 % | 3,0 % | 74,3 % | 131,4 %

zdravotnické pomůcky | 90,3 % | 7,3 % | 83,3 % | 110,1 %

veterinární doplňky stravy | 109,3 % | 12,2 % | 94,5 % | 125,8 %

ostatní | – | 0,7 % | – | – |

tržby celkem | 88,0 % | 100,0 % | 86,5 % | 116,1 %

::

zde najdete více informací o DocSimon.cz

Comments are closed.